4 Ağustos 2023 Cuma

Selam

 Keşke Salem diye bir başlık atabilseydim, cadılarla ilgili kocaman bir yazı yazarak. Ama onları izlemeyi ve okumayı daha çok seviyorum. 

Uzun zamandır buralarda yoktum. Bilinen bir yazarın takibini görmemle bazı kuşkular düştü içime "bizlerden malzeme mi çalıyorlar kitapları için?" diye. Bendeki ego nedir yalnız! Ama kendimizi ve yazdığımız hiçbir kelimeyi küçümseyemeyiz. Hepsi bizim bir parçamız.

Yaz sıcakları dorukta malum. Soğuklarda aksatmadan yaptığım yogaya biraz ara vermek zorunda kaldım. Onun yerine Almanca'yı koydum. Sıfırdan bir dile başlamak inanılmaz eğlenceli geldi. Hem zihnimi çalıştırıyor ve gereksiz düşüncelerden koruyor hem de eğlendiriyor. Hangi dil olursa olsun tavsiye ederim. Sosyal medyada zaman geçirmeyi de azaltıyor.

Veee bir delilik yapıp mikro kahkül kestireceğim.

Şimdilik bu kadar yeter, her şeyi anlatmak olmaz. 

Sevgiler

11 yorum:

  1. Selaamm :) Yazını görünce sanki tanıdığım birini karşımda görmüşüm gibi hissettim. Özletmişsin. Bu arada bu benim yeni bloğum. Bu da kim ola ki böyle dersen :) Eski bloğumun adını anmak Kim Olduğunu Bilirsin Sen demek gibi geliyor, hoş şeyler yaşamadım, travmatik... Her neyse. Sıfırdan dil öğrenmek ne güzel bir aktivite. Silkelendim ve kendime geldim şu bir paragrafla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa İlkaaay yorumunu görünce bende öyle hissettim. Kim bu demedim tabii ki :) hemen takip ettim yeni bloğunu. Adına da bayıldım cadılarla yakın bağı olan biri olarak ;) umarım şimdi her şey yolundadır 🤗

      Sil
    2. Yolunda yolunda teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hoşgeldin, herkes ortadan kayboluyor zaten. :) Geri dönmen güzel oldu. Kolay gelsin, yeni bir dil öğrenesim yok hiç. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) kaçanlar ya tatilde ya da sıcaklardan bunalmışlardır :) insanın bir şey yapası gelmiyor bazen ama kendini zorlamak lazım.

      Sil
    2. Sıcak ya da tatilden değil, aylardır gözükmeyen ya da binde bir gözükenler var. :) Neyse giden kendi bilir. :)

      Sil
  3. kısacık bir hey diyip gitmişsin gibi hissettim, sana diyorum da kendime faydam yok hesabı :) ben de arada bir selam diyip perdenin arasında el sallayıp gidiyorum ama olsun, seni de özledik ama tabi tatil-sıcaklar-yaz falan derken insanın yazması zorlaşabiliyor :) biz yine de seni daha sık görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)
      Doğru diyorsun öyle gibi oldu.
      Bazen kaybolmak iyidir, kendimizi de sıkmamak adına.
      Zorlama yazmak da olmaz, yazmak için yazmak da istemem. Kimse hiçbir şeyi yapmış olmak için yapmamalı:)
      Ama ben de kendimi burada daha sık görmek isterim elbette:)

      Sil
  4. hoş geldin:)
    yeni dil fikri hakikaten önemli:)

    YanıtlaSil
  5. 2024 te daha fazla yazı, neşe ve sağlık diliyorum senin için. Mutlu Yıllar <3 :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.