19 Ağustos 2021 Perşembe

Buz Pateni


 

hadi tahmin edin 

sizi tanıyor muyum?

ufak bir kaza

buz sahasında

içimden şarkı mırıldanıp

kendimi buz kraliçesi zannederek 

kendi rüzgarımda

usul usul uçarken

bir anda gelen

yer çekimsizlik hissi

ve ayaklar havada

zedelenen kemik ve kaslar

kesilen dirsek ve eller

izleyen gözler yok sayılmazsa

şaşırtıcı mı sence olanlar?

korkmak

sonra korktuğun için daha çok korkmak

bunun beni soğutacağını mı sandınız?

ben hep şaşırtırım kendimi

çoğunlukla da şaşırmam gerçi

şanslı ve daha şanslı

kaybetmem güvenimi

zaten zor buldum kendisini

aşıladı bana tüm ritmini

zaruridir benliği

lülüklünün sayesi.

35 yorum:

  1. Gerçek mi anlamadım. :) Gerçekse geçmiş olsun. Kurguysa düşüp de tekrar doğrulmayı güzel anlatmışsın. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef gerçek :)
      Çok teşekkür ederim hem geçmiş olsun dileğin için hem de beğendiğin için ♥️

      Sil
  2. Bence güzel bir ayağa kalkma anlatımı. Hayatın içinden bir an' ı anlattığını düşünürken Duygu'nun yorumuna verdiğin cevapla gerçek olduğunu öğrendim. Geçmiş olsun, hayat zaten hep düşe kalka gidiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayağa kalktım ama nasıl kalktım! :)
      Çok teşekkür ederim ♥️

      Sil
  3. oy geçmiş olsun. ankara bahçelievlerde buz pateni salonu var, orda düşmüştüm, çok fena ivit, bi yerim kırılmadı ama çok acıdıydı :) lülüklünün sayesi ne demek, sölesene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de Anadolu yakası Optimum'da düştüm, yaşım 12'yken bile düşmemiştim :) Acısı tarifsiz.

      Sil
  4. Merhaba... Geçmiş olsun. Düşmeler vaz geçirmese keşke hepimizi de:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok teşekkür ederim. Vazgeçmeyip güçlenmek lazım :)

      Sil
  5. blogun son yazımdaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Ben de senin düşüncelerini, duygularını okumayı seviyorum :)
    Daha güzel olaylarla, daha güzel düşüncelere ve kapılara :)

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. Bende ilk okuduğumda kurgu ve gerçeklik arasında kaldım ta ki yorumu görene kadar. Güzel anlatmışsınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hem geçmiş olsun dileğiniz hem de güzel yorumunuz için :)

      Sil
  8. Duygu yüklü, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Selamlar, hiç cesaret edemediğim bir spor, düşmek fena olmalı. Çok geçmiş olsun diliyorum. Deep'te sormuş lülüklüyü merak ettim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tehlikeleri olsa da insana yer çekimini unutturan bir aktivite. Çok teşekkür ederim, yavaş yavaş geçiyor bakalım :)

      Sil
  10. Geçmiş olsun. Güveni kaybetmemek gerek, geç gelse de:)

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsuun paten ve buz pateni izlemeyi çok severim eminim çok keyiflidir denemekten vazgeçme ve bu şiir de harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hem geçmiş olsun dileğin hem de yazımı beğendiğin için ♥️
      Ağrılarım geçince karar vereceğim, henüz korkum geçmedi :)

      Sil
  12. bu arada şu resimdeki kıza benzer bir çizimim vardı çok eskiden onu hatırladım çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotoğrafı Kadıköy'de gittiğim bir kafede çekmiştim, güzel bir tabloydu. Eminim çizimin de güzeldir :)

      Sil
  13. Geçmiş olsun. Şiir güzeldi:)

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun. Kendine güvenmekten vazgeçme :)

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun, izlemesi çok keyifli olsa da beni hep tedirgin eden bir eylem kaymak :) Sizin vazgeçmemiş olmanıza sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ♥️
      Şu an beni de tedirgin etse de sanırım buz yerine tekerlekliye döneceğim bir süre :)

      Sil
  16. Gerçek mi anlamadım. :) Gerçekse geçmiş olsun. Kurguysa düşüp de tekrar doğrulmayı güzel anlatmışsın. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef gerçek. Çok teşekkür ederim hem geçmiş olsun dileğin hem de güzel yorumun için :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.