25 Temmuz 2021 Pazar

Ağaç Ev Sohbetleri - 100

 


Dışarıdan yeni gelmiş ve keyifle kahvemi içerken son gün yakalamak istedim bu haftaki konuyu. Sevgili Deeptone'un oluşturduğu konuyla karşınızdayım. 

"Ağaç Ev Sohbetleri keyifli mi?"

Bloğu açtığım, aranıza katıldığımdan beri her hafta o haftanın sorusuna heyecanla bakıyorum. Bazen yazacak fırsatı bulamıyorum, bazen yazacak bir şey bulamıyorum ve sessizce sizi dinliyorum. Normalde de öyleyim ben. Ortamda bir konu konuşuluyorsa ve fikrim yoksa put gibi durur kafa sallarım. Hatta böyle bir durumdayken masada beni tanımayan biri "Türkçe bilmiyor mu?" bile demişti. O zaman da cevap vermeyip sadece gülümsemiştim. Gerçi bunda karşımızdaki insanlardan aldığımız elektriğinde payı var. Ortamda geriliyorsam konuşamam zaten. Düşüncelerimi de kendime saklarım bana yönelik bir soru sorulmadıkça. Bunun Ağaç Ev'le ne ilgisi var!

Ağaç Ev'deki herkese ayrı ayrı sevgim ve saygım var. Birbirimizle hiç tanışmamış olsak da yazılarımızdan, paylaşımlarımızdan, çektiğimiz fotoğraflardan bile birbirimiz hakkında minik minik de olsa fikirler ediniyoruz. 

Sohbetleri bir de bir gruba ait hissetme fikrinden dolayı seviyorum. Saygı ve kabullenilme en değer verdiğim duygulardandır. 

Burası gönlümüzce konuşabildiğimiz, kendimize ait bir dünya. 

Hepinizi seviyorum.

Kavanozdaki Beyin'in fikriyle de akşam supangle yapacağım :)


16 yorum:

  1. Birbirimize benziyormuşuz. :) Bir ortamda çok konuşan birileri varsa ya da ortam kalabalıksa konuşmamayı tercih ediyorum. Çünkü bana çok yorucu, boğucu, sıkıcı geliyor öyle anlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ve de ortama, ortamdaki insanları sevip sevmemeye bağlı elbette :)

      Sil
    2. bana daa🙋🏼‍♀️

      Sil
    3. Az çok birbirimize benziyoruz :)

      Sil
  2. Ne güzel ifade etmişsin düşünce ve duygularını. Ağaç Ev Sohbetleri sayesinde birbirimizi daha iyi tanıyoruz. Hiçbir konuyu kaçırmamış biri olarak, açılan her konuda az ya da çok düşüncelerimi paylaştım. Bazen hiçbir şey yazamayacağımı düşündüğüm oldu ama yazmaya başlayınca devamı geldi. Ben de az önce eşimin yaptığı nefis bir tiramisu'yu Ağaç Ev Sohbetlerinin 100. bölümü şerefine bir güzel mideye indirdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Deeptone ve sen Ağaç Ev'in demirbaşları gibisiniz :)
      Haklısın, yazmaya başlayınca gerisi gelir, biraz üşeniyorum galiba, bazen düşünmeye bile :)
      Hepimize afiyet olsun öyleyse :)

      Sil
  3. Ben de karşılaşmadım saygısızlıkla ama bir tanesi hariç. Paylaşmıştım bir kere bir yorumuma sizlerden olmayan biri benim yorumumu kısa bulup zahmet etmeseydin gibi bir şey demişti ve ben sanırım o günden beri biraz çekiniyorum yorum yazmaya :)
    Dediğin gibi umarım daha nice Ağaç Ev sohbetleri olur.

    YanıtlaSil
  4. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Elbette ve fotoğrafını yazıyı önce yazdığım için çekmedim :)

      Sil
    2. Fotoğrafını çekmediğin iyi olmuş. Canımız çekerdi :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.