13 Ekim 2021 Çarşamba

Hangi Film?

 


Bu benim için. Hatırlamak ve unutmamak için.

Bazen yakınlığın uzak, uzaklığın yakın olması ne kadar tuhaf.

"Kendini angaryalardan tam olarak kurtarabilmenin mümkün olmadığını düşünür. Zihni çok kötü durumda olduğu için tüm sisteminin bundan etkilendiğine eminim."

"Bu sabah bana, gönül ferahlığının asla göremediği bir arkadaş gibi olduğunu söyledi."

"Sıklıkla bizden ayrı duruyordu. Sanki bulunduğu yere uyma çabası gösteriyor gibiydi."

"Ben kederim olmuştum. Ben kederim olmuştum."

"Neden mürekkep ateş gibidir. Çünkü çok iyi bir uşak ve sert bir efendidir."

"Birinin gününü güzelleştirmek hem çok hoş hem de sıradışı."

"Kuşatıcı duygularımızın bizim için isteyecek ya da arayacak bir şey bırakmıyor olmasını ne kadar sevdiğimi düşünüyorum."

"Şaşkınlık ve sevinç. Şaşkınlık ve sevinç."

"Ben, içinde kitap olmayan bir kütüphane, bir korku, endişe ve istek deniziyim."

"Hayallerimizin her zaman işlenebilir olduğunu anımsamak çok güzel bir şey."

İstemek ve istemekten vazgeçmemek.

9 yorum:

  1. Haklısın, duygularımı yazmak ya da duygularımı yansıtan yazıları ve sözleri alıntılamak bir müddet sonra okuduğumda kendime yaptığım zihinsel işkenceyi görmemi sağlıyor.

    YanıtlaSil
  2. duraksayarak sakince okuyunca da epey etkileyici oluyor alıntılar :) her birini bir diğeriyle uyumlu seçmişsin o nedenle tek tek alıntı değil de kendi başına ayrı bir deneme gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Bu, benim değil filmin başarısı :)

      Sil
  3. pekiii, hangi filmden alıntı o zamansa sölesene :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok iyi özellikle en sondaki istemek ve istemekten vazgeçmemek.
    Pekiii hangi film? :)

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkürler. Sevgili blog arkadaşım, öğrenci kardeşlerimize ve velilerimize yönelik pratik tavsiyeler barındıran yeni bloğum; https://saymuallim.blogspot.com/ a ziyaret ve değerlendirmeler için beklerim. Ayrıca takibe almayı da unutmamanız dileği ile, Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Yeni bloğunuzun okuyucusu çok olsun.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.