16 Ocak 2023 Pazartesi

Günlük

 


Geç uyanmanın iyi tarafı günün hızlı geçmesi. Akşam da etkinlik olduğunu düşünürsek çabuk geçmesi iyi olur. Ama keyfi de bir başka saat 13:00 ve 16:00 arasının benim için. Hele bir de keyif yapmaktan ya da canım ne istiyorsa onu yapmaktan başka işim yoksa değmeyin keyfime. 

Değişik ruh hallerine bürünüyorum bu ara her gün. Çünkü her gün bu rüyanın anlamı neydi şimdi, hayır olsun diyerek uyanıyorum. Hatta kendimi uyanmaya zorluyorum ama rüya o kadar güçlü oluyor ki beni içine çekiyor ve kaldığı yerden devam ediyor. Birkaç gündür daha çok gerilim-korku dizisinin bir bölümü tadında kabuslar görmekteyim. Her saniyesini yazabilmek isterdim. 50. kitabım raflarda olurdu. Hem de her türden. Bir an önce rüya defterimin bir işe yaramasını diliyorum. Derleyip toplayıp üzerine kafa yormaya karar verebilirsem tabii. Tembellik ve her şeyden hemen sıkılma durumundan kurtulursam hemen başlayacağım.

Hadi Wednesday

I love you baby ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.