8 Aralık 2019 Pazar

Blogger Mimi




Beni mimleyen İnciden Notlar arkadaşıma teşekkür ederim. 


1- Blog dünyasına nasıl adım attın? Hadi anlat bize.

Daha 1 yıl olmadı bloğumu açalı. Yazma isteğim hep vardı.Yazıyordum da.Dosyalar dolusu yazılarım var ama bölük pörçük. Biri diğerinden bağımsız. Hissettiğim herşeyi çok önemserim ve yazarım genelde. En çok da kalbim kırıldığında, incindiğimde yazmışım eskiden. O notlara bakınca 'bunları değil, mutlu anlarını yazmalıydın' diyorum kendime. 'Onları hatırlamanın, o hislerini saniyelik de olsa tekrar hissetmenin ne alemi, ne anlamı, ne faydası var' diyorum. Bulup okuduktan sonra attığım çok yazı var öyle. Hatırlamamak daha iyi. Zaten balık hafızalıyım, bu, işime de geliyor böyle durumlarda. Konuyu dağıttım yine. Takip ettiğim hiçbir blog yoktu bloğumu açana kadar, yani birinden esinlenmedim. Açma nedenim; sadece yazılarımın kayıtlı olmasını istememdi. Kağıt, kalem kullanırım genelde yazarken. Sonra telefona ya da bilgisayara kaydederim. Çünkü bir sürü yazım telefonumun bozulmasıyla kayboldu. Yazdığım her kelime benim için değerli, kaybolmalarını istemem. İşte böyle başladım.

2- Bloğunu kısaca tanıt desem neler söylemek istersin?

Adım neden Lady Wednesday? 
Hem bir çarşamba günü doğmuşum hem de Wednesday Addams karakterini severim.
Bloğumda paylaştığım hiçbir şey planlı değil. Blogda paylaşmak için birşey okumuyorum ya da izlemiyorum. Bir sürü kitap okuyor, film ve dizi izliyorum. Hepsini paylaşmam mümkün değil zaten. Çok hoşuma gittiyse paylaşıyorum sadece. Onun dışında konu tamamen benim hislerim.

3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir?

İkinci sorunun cevabı, buna da cevap biraz.Yaşadığım ve hissettiğim şeyleri yazmak olmazsa olmazım, istisnalar hariç. Tabi bir de olabildiğince imla kurallarına dikkat etmeye çalışıyorum.

4- Ne sıklıkta yayın giriyorsun?

Bu konuda hiçbir planım olmadı. Bazen her gün, bazen iki günde bir, bazen haftada iki. Hiç belli olmuyor.

5- Değiştirebilme imkanın olsaydı Blogger'da neyi değiştirirdin?

Bunu hiç düşünmedim, şimdilik bir problemim yok.

6- Yazıların içinde en fayda sağlayan yazın ya da yazıların nelerdir?

Blog açarken 'acaba okunur muyum!', 'takip edilir miyim!', 'birilerine faydam olur mu!' diye düşünmedim. Kendim için yazıyorum. Fakat şimdi, aynı şeyleri hissettiğim, duygularımı paylaşan arkadaşlarım olduğu için çok mutluyum. İyi ki varsınız....

7- Senin sevdiğin blog türleri hangileri?

Paylaşım yapmak için yapmayan, kendi fikirlerini ve hislerini paylaşan blog türlerini seviyorum. Tabi bunu ağdalı bir anlatımla yapmıyorsa :)

8- Bloğunla ilgili içine sinmeyen ya da değiştirmek istediğin birşeyler var mı?

Daha fazla paylaşmak isterdim yazılarımı. Çok yazıyorum ama az paylaşıyorum. Yayınlarken kırpıyorum. Kendimi yanlış ifade ediyorum gibi geliyor bazen.

9- Bloğunla ilgili hedefin nedir?

Paylaşmaktan vazgeçmemek. Sadece bu.

30 yorum:

  1. Birde mobil tema kullansan ne iyi olurdu :) Benim gibi mobilden okuyanlar icin zor oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karmajen
      Şaka yapıyorsun, bütün okunma problemlerini çözdüm sanıyordum :)
      Blogla sınavım :)

      Sil
  2. Çok içten cevaplar olmuş. İyi ki katılmışsın blogger'a!:)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar keyifli yazmışsın öyle 😊 sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Kaldım
      Yaa çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  4. Blog ismin cidden çok hoşmuş aslında düşününce çarşamba günü doğup bir de o isimde bir karakteri sevince böyle yaratıcı şeyler çıkabiliyor tabi :)
    Hedefin umarım hiç değişmez paylaşmak gibisi yok çünkü. İnsan bazen bırakacakmış gibi oluyor ama kürkçü dükkanı misali bırakamıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chadaqiel
      Çok teşekkür ederim :)
      Ben de öyle umuyorum :)

      Sil
  5. ben de günlüğüme hep kötü olayları yazarım. biri günlüğümü okusa intihara meyilli filan olduğumu düşünür o derece. aslında mutsuz biri değilim, sadece mutsuzluklarımı başkalarına anlattığımda azalmadıklarını, arttığını görüyorum, biraz hafiflesinler diye sadece kendimle paylaşıyorum :) bence sen daha çok yaz da okuyalım, çok keyifli çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tosbağa
      Bende de mutluluklarını değil mutsuzluklarını paylaşma eğilimi fazla, herkes melankolik diye tanımlar beni çünkü ben öyle tanımlıyorum ama aslında rengarenk bir insanım :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Blog isminin hikayesi ne güzel :)) Bir iş başkaları için yapılınca çok uzun süreli olmuyor gibi geliyor zaten bana, en güzeli kendimiz için yazmak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak
      Çok teşekkür ederim :)
      Haklısın içten gelmesi ve sevmek gerekli.

      Sil
  7. Paylaşmaktan çekinme. Burası senin alanın, senin yerin.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir mim olmuş, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. İyi ki yazıyorsun ama bence daha fazla yazmalısın :)

    YanıtlaSil
  10. 1
    2
    8
    bayıldım cevaplarınaaa :)
    ismin sana çok yakışıyor. aklıma fransız filmlerini veya audrey hepburn filmlerini getiriyor :)
    böyle ol işte olduğun gibiii.
    senden başka sen yok işte anacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepsii
      Çok teşekkür ederim, seviyorum seni 🤗

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren
      Çok teşekkür ederim, sizleri de öyle :)

      Sil
  12. Ben de aynı şekilde balıklama dalmıştım blog dünyasına bir şey bilmeden. İlk öğrendiğim sadece yazıyı taslakta yazıp yayınlamak oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya
      Yorumlara spam muamelesi yapmışlığım bile var yanlışlıkla :)

      Sil
  13. İsminin hikayesini öğrenmiş oldum böylece. Sizi daha yakından tanıdığım için çok mutlu oldum efenim :)

    YanıtlaSil
  14. 9. Sorunun cevabı benimle aynı aynı şeyi düşünmüşüz :))
    ilk sorunun cevabını daha çok beğendim ama

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.