6 Aralık 2019 Cuma

Belki....







Bu ara bloğa fazla bakamadım. Ayın 4'ünde doğum günümdü. 

Onun üzerine grip oldum. İki yıldır hiç hasta olmamıştım, şimdiyse ne içsem işe yaramadı. En fenası gece uyutmaması. 

Ağaç Ev Sohbetine katılamadım bu hafta. Üzgünüm Kaystros sen seçtin konuyu, yazmayı çok isterdim ama başarı asla benim konuşabildiğim bir konu olmadı. Başarı kelimesinden ne beklediğimi, bana neyi anımsattığını bile bilmiyorum. Sanırım hayattaki tek gerçek başarım; 'hayatta kalmak'.

Birkaç gündür nefesimi kesen bir şarkıyı paylaşmak istiyorum sizlerle. Ne yazık ki ben yeni keşfettim. Hüzünlü şeyleri sevmem ama duygusal olmadığım anlarda dinliyorum ve nefesimi tuttuğumu farkettim dinlerken. Karnıma iğne batıyor gibi oluyor. Ruhum çekiliyor. Bir şarkı insana bunu yapabiliyor, bilen bilir.

Serhat Durmuş - Hislerim

Kaybettiğim insanlar, neden daha fazla sarılmadım, öpmedim dediklerim, o anı yaşamayıp geçmişe ya da geleceğe takılıp kaçırdığım her mutluluk. Saçma sapan şeylere yorduğum kafam. 'Şimdiki aklım olsa' cümlesi insanın içini en acıtan cümlelerden. Geç kaldığım herşey, herkes. Öyle üzgünüm ki. 

Umarım bu duyguları hiç hissetmiyorsunuzdur ya da nadir duygularınızdandır.


29 yorum:

  1. Benim de çok yaşadığım bir duygu desem :( o geç kaldıklarımıza hiçbir zaman erişemeyexeğimiz duygusu çok çok ağır gerçekten. Şarkı mükemmelmiş bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim Günlük
      Bu his arada bir kanayan bir yara gibi.
      Bence de mükemmel :)

      Sil
  2. Maalesef herkes de oluyor o düşünce ama bizden tek bir tane var diğer seçeneklerin ne kadar doğru olabileceğini asla bilemeyeceğiz. seçimlerimizle mutlu olmayı öğrenmeliyiz. Şarkı da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Dünya
      İnsan sonradan ya 'iyi ki' diyor ya da 'keşke'. Benim keşkelerim 'iyi ki'lerden hep fazla oldu.
      Beğenmene sevindim.

      Sil
  3. Hayat böyle birşey, pişmanlıklarımız herzaman olacak. Yapabileceğimiz tek şey hatalarımızdan ders alıp bunu en aza indirebilmek. Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GeCe
      Ne kadar az pişman olursak o kadar iyi tabi.
      Bazı hataların dönüşü yok işte acıtan da o.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. doğum günü oleeey hadi bu yaşın ve yeni yılın istediğin gibi olsun. şarkı tişkir dinleme listeme aldım. seneye çok neşeli ol işşalllaah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Çok teşekkür ederim :)
      Hepimiz bol neşeli olalım :)

      Sil
  5. Üzülme Lady, tahminim çok gençsin. Hayat hiçbir zaman toz pembe değil. İyi günlerin yanında kötü günler, sevinçlerin yanında kederler var. Zaman her şeyin ilacı. Göreceksin, hiçbir şey aynı kalmaz, bir süre sonra işler yoluna girecek. Nice yaşlara erişesin, sağlık ve neşeyle. Geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros
      Gencim ama çok değil. Yaş 34 artık :)
      Haklısın herşey hayata dahil.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. doğum gününüz kutlu olsun o zaman..😊

    YanıtlaSil
  7. bazı anlar hiç bitmeyecek ya da her şey hep yerli yerinde bizi bekleyecek gibi hissediyoruz, özensiz duruyoruz o manzaranın içinde. bi zaman geliyor bi sis gibi dağılıveriyor her şey. üz ama çok yıpratma kendini. nice umut dolu sağlıklı yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu
      Yapımdan mı yay burcundan mı bilemiyorum ama hiçbir duyguda çok kalamıyorum zaten, istesem de kendimi yıpratamayacak kadar çok seviyorum kendimi :)
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Her duygu insana dair. Uzun süre aynı olumsuz duyguda patinaj yapmamayı başarabiliyorsak ne ala. Doğum günün kutlu olsun. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız
      Çok çok katılıyorum sana :)
      Ve çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. O duyguları hepimiz hissediyoruz. Şarkı evet çok güzel, özellikle yazını okurken dinlemek daha hoş oldu ...

    YanıtlaSil
  10. İlkay
    Çok teşekkür ederim :)
    Arada böyle duygusal şarkılar nüksettiriyor, yüzeye çıkarıyor duyguları.
    Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  11. iyi ki doğdun.. bazen iyi hissederim, bazen kötü. eskiden çok takılırdım kötü zamanlara, artık takılmıyorum, geçip gidiyoruz işte dünyadan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tosbağa
      Çok teşekkür ederim :)
      Kesinlikle haklısın,geçip gidiyoruz.

      Sil
  12. Yeni yaş yeni dilekler buruk heyecanla karışık tatlı telaşlar..
    ah kurtulabilsek şu düşüncelerden ne güzel yaşar giderdik dimi
    ben bazen bu konulara dalınca çıkamıyorum. çıkmak için ertesi sabah olması gerekiyor:)
    Sonra geçecek..
    nice yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LaLa
      Mutluluklar uzun, mutsuzluklar kısa sürse iyi olurdu ya da istediğimiz modda kalabilseydik.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Aralıksız her gece düşünüyorum.Ben bu güne kadar ne yaptım ilerde neler yapacağım.Keşke şunu şöyle yapsaydım.Her gece düşünürüm ama hiçbir zaman bir yerden başlamam.Sadece düşünürüm.Kendime soruyorum neden böylesin? ama cevabını alamıyorum.Bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun.Umarım bu hislerden en kısa sürede kurtulursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrarengiz Tilki
      Al benden de o kadar. Motivasyonumuz nasıl artar hiç bilemiyorum.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  14. kaybetme duygusu, geç kalma duygusu çok iyi anlıyorum ki ben de benzer duygulardan bir battaniyeye sarılırım bazen. oluyor bazen öyle. ama geçiyor. geçmiş olsun çok çok, çabuk iyileş. pencereyi aç derin nefes al temiz hava çok iyi bak kendini iyi hissedince de dışarı çık hiçbir şey yapma dolaş sadece iyi gelir. ve doğum günün de kutlu olsun güzel huzurlu neşeli günlerin yılların olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Gemi
      Çok insani bu duygular, yapacak birşey yok.
      İstanbul'da temiz hava biraz zor ama haklısın yaparım :)
      Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Burçlarımız da yakınmııış :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert
      Tanıştığımıza memnun oldum.
      Gelirim tabi, sevgiler :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.