28 Kasım 2019 Perşembe

Ağaç Ev Sohbetleri #13






Eveeeet bir Ağaç Evi Sohbetiyle daha tekrar birlikteyiz. Sohbetin konusu bu hafta İrem Can arkadaşımızdan.

Konumuz;


"En beğendiğiniz ya da size yakın gelen süper kahraman var mı? Peki süper kahramanınızın en sevdiğiniz özelliği nedir? DC mi Marvel mi daha iyi?"

İlkokula giderken en sevdiğim süper kahraman She-Ra'ydı. Çizgi filmin detaylarını ya da karakterin güçlerini hatırlamıyorum ama şu cümlesi hep aklımda kaldı: 'Gölgelerin gücü adına, ben She-ra'yım.' :)


Ortaokulda yerini Zeyna'ya bıraktı. Güçlü ve dövüşçü kadın karakterler o zamanlar idolümdü.




Sonra fantastik karakterlerden uzaklaştım.

Şimdi ise;
En en en sevdiğim karakter Harley Quinn.


Çizgi karakterleri sevmiyorum. Kanlı canlı oyunculuklar beni başka dünyalara götürüyor hayal dünyamda. Suicide Squad filminde başladı hayranlığım ve tabii ki Joker. Benim ideal çiftim onlar. Delilikle aşkın birleştiği mutlu bir hikaye onlarınki. Düşünmesi bile heyecan uyandırıyor bende. Harley, Joker'in psikiyatristiyken ona aşık oluyor. Joker ona inanmıyor, kaçıyor, kendisinin sevilecek biri olmadığını söylüyor, aşkın bağlayıcılığını istemediğini ima ediyor, ama sevgisinden korksa da sonunda teslim oluyor Harley'e ve ispatlamasını istiyor aşkını...


J-'Benim için ölür müsün?'
H-'Evet'
J-'Bu çok kolaydı. Benim için yaşar mısın?'
H-'Evet'
J-'Dikkatli ol. Böyle bir yemini düşünmeden etme. Arzular teslimiyete dönüşür, teslimiyet de güce.'

Ve son bir testten daha geçer Harley.

Hiç normal biri gibi hissetmedim zaten hayatımda. Kendime yakın bulmamın nedeni budur bu deli kadını.

Bu klip de en sevdiklerimden;


Ne kadar sevdiğimi daha nasıl anlatayım! :)

DC mi Marvel mi dersek eğer Loki için Marvel, Harley ve Joker için DC derim.


Not: Fotoğraflar Google'dan alıntıdır.

42 yorum:

  1. Kahramanı tanımasam da, "Gölgelerin gücü adına" sözleri kafama kazınmış:) Zeyna'yı da biliyorum:) Ondan sonra kopmuşum demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros
      Filmleri izlemen yeterli, hemen çözersin :)

      Sil
  2. Arzular teslimiyete dönüşür, teslimiyet de güce.'

    Ne güzel bir sözmüş. İçi mana dolu. Bir kitap dolusu derinlik yatıyor...

    YanıtlaSil
  3. Gölgelerin gücü adına sözünü ben herkül olarak biliyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karmajen
      90'lı yıllarda She-Ra diyordu, Herkül'den duymadım ya da aklımda kalmamış :)

      Sil
    2. Bende yanlış hatırlıyor olabilirim emin değilom hani :))

      Sil
    3. Hürpost
      Çizgi filmin adı He-Man'di. Ama repliği ben She-Ra'dan duydum.

      Sil
  4. Baktım şimdi He Man miş :D Herküle benzetmişim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karmajen
      He-man'i hatırlıyorum ama sadece adını :)

      Sil
  5. Bendee harly en son fılmını ızlemıs ve begenmıstım güzeldi :) yasın kaç bu arada meraklandım :D

    YanıtlaSil
  6. 'Gölgelerin gücü adına' meşhur bir replikti. Kim söylemiş, hangi karaktere ait bilmiyordum tabi. Tek bildiğim söylenmesi çok hoş bir replik.

    YanıtlaSil
  7. ha haaaa güzeldiiiiii aman hep deli kal beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Çizgiyi geçmedikçe sorun yok sanırım :)

      Sil
  8. ;))iyice yaşlanmışım onu anladım sağol Lady ;))

    YanıtlaSil
  9. she ra he-man çizgi filminde ki bir karakter di zaten aynı çizgi film :)

    YanıtlaSil
  10. Gölgelerin gücü adına repliğini bende bilmiyordum kimin söylediğini, nereden çıktığını sayende öğrenmiş oldum. :) Ama ne yazık ki benim bu konuda hala net bir cevabım yok. Her filmde bir başka kahramana vuruluyor olabilirim çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela
      Bazen olabiliyor bende de öyle :)
      İzlediğim karaktere bağlı :)

      Sil
  11. Herkesi etkileyen bir kahraman var anlaşılan.

    YanıtlaSil
  12. Sanırım şu karakterleri bin defada okusam anlayamayacağım:)

    YanıtlaSil
  13. İlkay
    Efsane ki ne efsane, couple goals resmen :)
    Sıradan karakterler hiç ilgimi çekmez benim de :)
    Bahsettiğim kötü karakterler istisna zaten, yoksa her kötü karakteri sevseydik böyle insanlar olmazdık :)

    YanıtlaSil
  14. iyi geceleeer :) antalyadan sonra yeni yaşam nasıl gidiyooooo :) iş bakıyon mu bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Biraz geç gördüm ama :) Oldukça iyi gidiyor, bu günler için biraz birikim yapmıştım, bir süre rahatım :)

      Sil
  15. orko vardı bi de tam minnoş :)

    YanıtlaSil
  16. Zeyna'yı severdim ben de ...Savaşçı prenses :))

    YanıtlaSil
  17. iyi misin, yoksun bir haftadır, her şey yolunda mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Evet herşey yolunda, yoğundum biraz, sorduğun için teşekkür ederim deepsi :)

      Sil
  18. Çok güzel yazmışsın Harley çok tatlıı :D bu arada seni mimledim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar
      Teşekkür ederim :)
      En kısa zamanda yazacağım, teşekkürler mimlediğin için :)

      Sil
  19. :)))) Çok güzeldiiiiii

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.