25 Kasım 2019 Pazartesi

'Bir Hint Fakiri'nin Olağanüstü Yolculuğu' Filmi Hakkında




Az önce sıcacık bir film izledim. 

Benim gibi müzikal ya da dramatik olmayan hint filmlerini seviyorsanız bu filmi seversiniz. İzlediğim için mutlu oldum ve bitmesini hiç istemedim. Konusunu yazmayacağım, çünkü izlemeden önce okuduğum konu açıklaması filmin büyüsünü yansıtmıyor. Her saniyesini keyifle izledim. Daha hangi kelimelerle anlatayım beğenimi :) 
Kısaca; tavsiye ederim. 

Hint filmlerini izlediğimde hep aynı şeyi düşünürüm, ne kadar zengin ve köklü bir kültür. Ama kökleri kopartılmış. Yine de olabildiğince yaşatmaya çalışıyorlar. Bu konuda söylenecek çok şey var ama, değil söylemenin, bilmenin bile faydası yok.

Nasıl böyle enerjikler aklım almıyor, yoga mı yapıyorlar 7'den 70'e anlamıyorum.

Not: Herkes eşittir, ama bazıları daha eşittir.



22 yorum:

  1. :) ay evet öyleler yaa. gevşekler rahatlar. bu filmi duymadım ve hint filmlerini çok severim. ah ne eğlenceli filmleri var yaaa. teşkürler. izleme listeme aldııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Çok esnekler, sinir bozucu :)
      Evet çok güzel filmleri var :)
      Rica ederim canım.

      Sil
  2. Birazcık çıtlatsaydın konusunu:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren
      Bende çok severim eğlenceliyse :)

      Sil
  4. Ben de severim Hint filmlerini, bunu duymamışım not aldım hemen.. Çok teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
  5. Lady, hemen izlemeye başlıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım Hint filmlerine. Alayım hemen listeye :)

    YanıtlaSil
  7. bi araba reklamı geliyor aklıma. iki hintli gencin başlarını sallayarak ritm tuttuğu.:)
    bi de aşırı dramatize edilmiş trajikomik hint dizileri. komşumuz teyzenin sürekli izlediği.
    önerin aklımın köşesinde, uygun bir zaman kolluyorum gerçekleştirmek için. teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi
      O reklam ve müziği çok hoşuma gitmişti :)
      Trajikomik hint dizisi hiç izlemedim :)
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. başladım şimdiiii, komikliii, eğlenceliiii :)

    YanıtlaSil
  9. ayy bak bu aslında bir romandan uyarlanmış. yazarı da romain puertolas. bu kitabın adı da bir ikea dolabinda mahsur kalan hint fakiri imiş. bu yazarın diğer bir kitabını okuduydum. o da , eyfel kulesi kadar bir bulutu yutan kız idi o da komikli eğlenceliiii :)

    YanıtlaSil
  10. Şans verebilirim bu filme, yorum için teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  11. aa izledim bunu çok güzeldii :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.