10 Aralık 2019 Salı

2020 ve Beklentiler - Mim




Beni mimleyen sevgili Ebrar arkadaşıma çok teşekkür ederim.

2020 yılına dair beklentileriniz nelerdir?


Bunu düşünmek zorunda kaldım. Hemen cevap vermek zor. 'Birşey istemiyorum ki, herşey böyle kalsın yeter bana' dedim önce kendime. Sonra tekrar düşündüm ve öncelikle ailem sağlıklı ve huzurlu olsun. Sevdiklerim de öyle tabi ve hep hayatımda olsunlar. Kendim için de sağlık, huzur, mutluluk ve aşk diliyorum. Ama insanı tüketen, yıpratan bir aşk değil. Aksine hayatı güzelleştiren türde birşey. 
Kocaman, kalın duvarlarım var benim. İnsanlara daha fazla güvenebilmek ve hiç hayal kırıklığına uğramamak istiyorum. Değer verdiklerimden değer görmek, sevmediklerimin karşısında güçlü durabilmek, anlamsız şeylere anlam yüklememek, politik davranabilmek, duygularımı sevmediklerime belli etmemek, susmamak, var olmak, daha fazla insanlarla etkileşime geçmek, daha fazla yoga yapmak istiyorum.
Daha kaç yıl yaşarım bilmem ama bu yıl ve sonraki her yıl bir öncekinden daha güzel sürprizlerle dolu, maceralı ve büyülü geçsin istiyorum.
Yıllar önce aldığım ehliyetin hakkını vermek ve araba kullanabilmek istiyorum artık.

Ve kadınlar, çocuklar, hayvanlar zulüm görmeden yaşayabilsinler istiyorum.

İyi insanların mutlu olduğu bir yıl olsun.

Hepinize şimdiden Mutlu Yıllar :)



31 yorum:

  1. Mutlu yıllar :) bütün dileklerinin kabul olmasını diliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Makul istekler, dilek perisi olsaydım kabul ederdim.:) mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tosbağa
      Keşke dilek perisi olsaydın :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Bütün güzel dileklerin ve isteklerin gerçekleşsin dilerim. Tüm kalbi güzel insanlar mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Akela :)
      Mutlu olalım, bunu hakediyoruz.

      Sil
  4. 2020 yeni bir şey getirme sevdiklerimi götürme yeter" diye bir yazı okumuştum. Ne getirirse hayırlı şeyler olsun ve sevdiğimiz şeyler bizimle kalsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye
      Aynen öyle, çok doğru bir söz.
      Ben de öyle umuyorum.

      Sil
  5. Çok güzel yazmışsın, eline sağlık keyifle okudum la vie en rose da çok yakışmış bu yazıya :) ben dee artık ehliyetin hakkını vermek istiyorum umarım olur ve tüm dileklerin gerçek olur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar
      Çok teşekkür ederim :)
      Biraz da biz basalım artık şu gaza :)

      Sil
  6. ben sanaaa iş diliyorum önce, aşk değil önce iş bir olsun daaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone
      Öyle bir planım yok şu an ama teşekkür ederim :)

      Sil
  7. ne güzel geçiyor şarkıda, geçse de yolumuz bozkırlardan denizlere çıkar sokaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu
      Ve akıp gider herşey avuçlarımızdan...

      Sil
  8. Bütün dileklerinizin gerçek olması dileğiyle, şimdiden gönlünüzce bir yıl olsun o zaman🙏🤗

    YanıtlaSil
  9. Bütün dileklerin gerçekleşsin, güzel bir yıl olsun 2020. Edith Piaf'ı da çok severim, sayende kulaklarımın pası gitti. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Güzel.bir aşk.seni bulsun

    YanıtlaSil
  11. Ne harika istekler, hepsi, heppppsi senin olsun, istediğin şekilde olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecehan
      Yaa çok teşekkür ederim, senin de istediklerin olsun :)

      Sil
  12. Mesela politik davranabilmekten kastın nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karlar Bekçisi
      Olayları, davranışları kişisel algılamak gibi bir sorunum var, onu yenip daha nesnel olabilmeye ve hiç hazzetmediğim insanların karşısında duygularımı kontrol edebilmeye ihtiyacım var. Bunu kastettim.

      Sil
  13. Bütün dileklerinin kabul olduğunu bir 2020 olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camdan Düşler
      Çok teşekkür ederim, hepimizin :)

      Sil
  14. O kadar güzel dilekler istemişsin ki kıskandım.😊Umarım tüm dileklerin kabul olur.Hadi 2020 bize güzel şeylerle gel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrarengiz Tilki
      Çok teşekkür ederim :)
      2020 uğurlu bir yıl olacak hepimize, hissediyorum :)

      Sil
  15. Çok güzel dilekler de bulunmuşsunuz umarım dilekleriniz gerçekleşir. Güzel dileklerin gerçekte vucut bulduğu nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat Penceresi
      Çok teşekkür ederim, hepimiz için öyle olsun :)

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.