21 Kasım 2022 Pazartesi

Hadi ama!

 



Fark ettiniz mi hiç?

İltifatları ya da bize söylenen güzel şeyleri daha o gün bitmeden, hatta bir saat sonra unutuyoruz ya da derinlere itiliyor bilinç altı kuyusunda. Eğer kendimizi o güzel söze layık bulmuyorsak tabii.

Kötü sözlereyse hemen ikna oluyoruz, içselleştiriyoruz ve yıllar geçse de unutmuyoruz. Bırakın derinlere inmeyi yüzeyde öyle uzun kalıyor ki bir süre sonra söyleyen unutulsa da söylenen bizim fikrimizmişcesine tüm alanı kaplıyor ilgili bölümde.

4 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum. Kafamda döner durur kötü sözler.

    YanıtlaSil
  2. Olumsuzluklar hep daha çok akılda kalıyor malesef.

    YanıtlaSil
  3. Fark ettim:)))) Ama ben takdir edilmenin , onaylanmanın da unutulmadığını düşünüyorum. Belki de eleştiri ya da olumsuz yorumlar çok güzel geri dönüşler daha az olduğu içindir.

    YanıtlaSil
  4. Evet, neden böyle oluyor ki, çok garip gerçekten de

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.