29 Haziran 2021 Salı

Kim Bu?


 

Bir telaş, bir hırgür.

Kim nereye yetişecek belli değil.

Müthiş bir duygusal açlık.

Müthiş bir duygusal arayış.

Mor dezenfektan spreyi.

Nadiren duyduğumuz kelimelerin, en çok kullandıklarımız haline gelmesi.

Psikoloji yerlerde.

Kendine iyi gelmek lazım.

Sen gelmezsen, kimse sana iyi gelemez.

Asık suratlı bir adamın, gülen surat emojisini hayatımıza sokması.

Her yerde. Ama gülen insan az.

Anlık gülüşler.

Hiç bitmeyen saçma sapan dertler ve bu anlamsız dertlerin anlamsızca kafaya takılışı.

Dur deme bana. Duruyorum zaten.

İçimde karnavallar...

Bir dünya turunda...

Bir kaşif, bir yogi.

Bul beni.

Sanma ki içime kapanırım tekrar. Sanma ki tekrar susarım. Bağırmaya yer arıyor gırtlağım.

Ruhla beden arasındaki mesafe kapandı.

Olasılıklar denizindeyim.

10 yorum:

  1. iyi olasılıkların gerçekleştiği günler diliyorumm:)

    YanıtlaSil
  2. Yaşadığımız dünyada hayatı anlatan dizeler. Olasılıklar denizindeyiz ama olanaksızlıklar takılıyor hep oltamıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ne kadar doğru söyledin, ben biraz daha optimist yaklaşmışım tabi :)

      Sil
  3. ''Kendine iyi gelmek lazım'' En çok bu cümle beni etkiledi. Zaman zaman farklı duygular içerisinde boğuluyorken, insanı kurtaran yine kendisi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumuza iyi gelmeyen o kadar çok şey var ki bari biz bir şey yapalım kendimiz için. Bana en çok ben lazımım sonuçta :)

      Sil
  4. Üstüste gelen zorlukların sınavındayız hepimiz. Zamanında önde koşan bedenimize nihayet yetişti ruhlarımız. Birarada ve farkındalıklı zamanlar diliyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi ise ruh önde beden arkada gibi.
      Dileğine katılıyorum anda kalarak ve farkında olarak.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.