16 Aralık 2020 Çarşamba

Tuhaf ve Daha Tuhaf

 

Greener Grass

Tuhaf bir filmle karşınızdayım yine. Tam daha ne kadar absürt bir film izleyebilirim diyorum, daha absürtü denk geliyor. Film hakkında tabii ki spoiler vermeyeceğim.

Tuhaflıkları severim. "Bunun mantığı ne?" dememek lazım her şeye. Her şeyde mantık aramayı bıraktım zaten. İnsanlarda bile mantık zor bulunuyor. Davranışlarına, sözlerine anlam verilemeyebiliniyor. O yüzden hiçbir şeyi çok da ciddiye alıp kişiselleştirmemek lazım.

Filmler de insanlar da çok tanıdık geliyor artık. Aynı şeyin farklı versiyonları. O yüzden böyle saçma gelecek tuhaflıktaki şeyler ilgimi çekiyor. Bir sonraki adımı kestiremiyorum. Anlamlı sandığımız ne çok şeye vakit harcadık. Biraz da tuhaf şeylere harcayalım değerli vaktimizi.

Gülsem mi diye düşündüm çoğu sahnede. İzlerken, "hadi ama bu kimin aklına gelmiş" diye düşünüp, "keşke kafası böyle farklı çalışan arkadaşlarım olsaydı" dedim. Tabii ki kastettiğim filmdeki karakterler değil, onlar oldukça yorucu olurdu ruhsal olarak, insanın başına neler gelir belli değil.

Film bitince malum soruyu sordum kendime: "Ben ne izledim?"

Sanırım bundan daha tuhaf bir film izleyemem artık. Bundan fazlası nasıl olur bilemiyorum.

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İzlediğinde ne düşüneceksin merak ediyorum :)

      Sil
  2. Görsel ben tuhaf bir filmim diye bağırıyor. Az önce fragmanını izledim. Yüzümün halini görmeliydin 😂 Paylaştığın için teşekkürler. Bu arada ben yeni bi blog açtım https://aleynasofia.blogspot.com sizleri ve yorumlarınızı bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fragmanını izlememiştim, bakacağım hemen, görseli merak uyandırmıştı bende zaten :)
      Bloğuna bakacağım bir an önce :)

      Sil
  3. En azından bir kere bu tür filmleri deneyimlemek lazım. Bak sen deneyimlemiş oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne deneyimleme ama! :) Haklısın, arada bunlar da lazım :)

      Sil
  4. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.