24 Aralık 2019 Salı

Bu Kez Başka


Kafamda netlikle uyandım bugün.


İstanbul'a gelmeden önce evet çok gezdim çok gördüm ama tam kapasite kapatmıştım yaşama kendimi. Havayı solumak, güneşin sıcaklığını yüzümde ve rüzgarı saçlarımda hissetmek, suyla başka diyarlara gitmekti yaptıklarım ve çok da güzeldi. Cenneti yaşadığımı hissettiren çok fazla an vardı. "İşte bu, cennet böyle olmalı" dediğim. Ama, aması var işte. Ruhum huzurluydu fakat birşeyler hep eksikti. Dolmayan, tanımlanamaz bir boşluk hissi. Bazı cennet anlarda kaybolsa da geri gelmesi uzun sürmüyordu. Şimdi anlıyorum. İnsan faktörüydü eksik olan. Yalnız olmayı ya da beni çok iyi tanıyan ve tanıdığım insanlarla olmanın nasıl olduğunu biliyorum. Bilmediğim; benden çok farklı insanlar. Yılbaşına kadar kendime zaman veriyorum. Sonra bakışlarımı farklı bir yöne çevireceğim. Başka hayatları hayatıma karıştırma vakti çoktan geldi.

28 yorum:

  1. Yeni insanlar, yeni dünyalar, hayatlar :) Onların kafa dengi olmasına ve seni üzmemesine dikkat et!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı
      Frekans önemli tabi. Ama başka frekansları da tanımak lazım, yeni bakış açıları için. Kendimi o kadar uzun zamandır koruma kalkanına aldım ki üzülmemek için, belli ki yaşam böyle işlemiyor.

      Sil
  2. Bilmediğin bir yer bilmediğin insanlar güzel tecrübe ama bir o kadar da cesaret işi. Gönlünce olsun 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürüyen Balık
      Bir kitabın adı gibi "hayat cesurlara torpil geçer" :)
      Gönlümüzce olsun :)

      Sil
  3. Cesaret tecrübe kazandırır. Her türlü. Denenmesi gerekliliğine inananlardanım, hadi yeni ufuklara o zaman...

    YanıtlaSil
  4. Tanımadan bilemezsin, değil mi :) İyi ki seni bulmuşum diyeceğin güpgüpzel insanlarla kesişsin yolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan
      Kesinlikle şans vermeden bilemeyiz :)
      Hep iyi ki'lere..

      Sil
  5. Yeni yıl yeni hamlelerle gerçek bir yeni yıl olur.

    YanıtlaSil
  6. düşüncelerimiz kesişmiş bazı noktalarda.
    aynılıktan, yalnızlığı severken sıkılmıştım bir dönem. açıldım farklılıklara ama bana pek iyi gelmedi. yine de öğretti. en güzeli de bu oldu sanırım. öğrenmek, olgunlaşmak. hayat esnek davrananları daha çok seviyormuş.
    katacağın ve belki de katılacağın farklılıkların sana iyi gelmesini dilerim. yeni gelen yıl, rengarenk çiçekler açtırsın bahçende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedikedikedi
      Çok haklısın, sivri köşelerle ve dikenlerle yaşamak çok zor, biraz törpülenmek ve esnemek gerek.
      Çok daha iyilerini yaşarsın umarım sen de. Senin bahçen de rengarenk ve ışıl ışıl olsun :)

      Sil
  7. neticesi hep hüsran. pişmanlık değil hüsran. kapısını açtığın her insan yeni bi bakış açısı, deneyim ve empati kazandırıyor insana ama yalnızlık da bi seçim. her ne kadar acıtsa da bana göre en iyi hissettiren hep o olmuştur. yalnızlık cesaret ister.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu
      Benim deneyimlediğim yalnızlıksa korkaklığımdandı hep, insanlardan kaçacak delik aramamdandı.
      Pişmanlıktansa hüsran daha iyi. En azından denemek lazım.

      Sil
  8. Güzel bir karar yalnız olmaz hanii belki belli bir müddet kafa dinlemek için belki ama uzun süre sıkıntılı helede istanbul gibi kalabalık bir şehirde yaşarken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HürPost
      Haklısın, İstanbul yalnız kalınacak bir yer değil.

      Sil
  9. "güneşin sıcaklığını yüzümde ve rüzgarı saçlarımda hissetmek" burayı çok sevdim

    Beninmde çevremde çok insan yok çok ta şikayetçi değilim ne kadar çok insan o kadar çok mutsuzluk prensibini benimsemişim .
    Tek başına olduğunda en azından kendin ne yaptığını ne yapacağının farkında oluyorsun . Çevremde çok insan olmadığında öyle bir durumda ki biri için nasıl bir durumdur gerçeği bende tam bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat Penceresi
      Sevmene sevindim :)
      Farkı anlamak için deneyimlemek lazım :)

      Sil
  10. Sıfırdan birileriyle tanışmak bazen gerçekten çok iyi geliyor insana. Bazen sadece tanışıp sonra yine o yokmuş gibi hayatına devam etmek de aynı şekilde. Kendinle ilgili en iyi kararı yine sen bilirsin zaten yaşa hayatını istediğin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chadaqiel
      Her insan birşey katıyor ve birşey öğretiyor.
      Kesinlikle katılıyorum. Yaşayalım gitsin :)

      Sil
  11. Umarım iyi insanlara denk gelirsin.Kötüler çok derin yaralar bırakabiliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esrarengiz Tilki
      Çok haklısın, umarım.
      Neyse ki az çok neyi bekleyip neyi beklememem gerektiğini öğretenler oldu.
      Kötüler hep olacaklar, hangi noktada duracağını bilmek lazım onlarla.

      Sil
  12. Kabuk kırılıyor,bakalım neler çıkacak?iyi,senin gibi renkli insanlarla karşılaşırsın umarım:))

    YanıtlaSil
  13. Bazen başka hayatlar güzeldir ama temkinli olmakta da yarar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda
      İnsanlardan iyilikten çok kötülük bekler hale geldiğimiz için zaten temkinsiz olmak mümkün değil.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

İllüzyon

Nedenini bilmiyorum ama eski defterlerin bol bol açılma zamanı sanırım bu ara.